פאנל מבודד

פאנל מבודד – חשוב שתדעו

הפאנל המבודד הוא בעל פונקציונליות רבה ומגוונת וקל לעבוד איתו. הוא משמש עבור בנייה של מבנים נייחים וניידים, סגירה של מרפסות ופרגולות, בניית חדרי קירור וגם בניית מחסנים.
הפאנל משמש גם לבניה של מחיצות, לסיכוך גגות, משתמשים בו גם בגגות עם אחוז שיפוע קטן וגם לאיטום מוחלט ממים. הוא קל משקל, קל להתקין אותו והעבודה איתו נקיה ולא מורכבת.
אנחנו יודעים שאפשר גם להתקין פאנלים מבודדים לבד, יחד עם זאת, אם אתם בכל זאת לא מרגישים שאתם מסוגלים לכך, אנחנו ממליצים תמיד לשכור אנשי מקצוע מהטובים בתחום ולחסוך לעצמכם לא מעט מורכבות זו או אחרת.

פאנלים מבודדים – נעים להכיר

פאנל מבודד עשוי משכבת בידוד שעשויה פוליסטירן מוקצף או פוליאריטן הנמצאים בין שתי שכבות פח מגולבן הצבוע בתנור, לרוב בצבע לבן. או בין שתי שכבות פח אלומיניום.
הסוג של המילוי והתכונות שלו מאד משפיעים על עובי הפאנל ועל הבידוד האקוסטי והתרמי שלו. ולכן מאד חשוב לשים לב לסוג המילוי ובהתאם לצרכים שלכם כמובן להתקנת אותו פאנל מבודד אותו אתם מחפשים.
הפאנל המבודד נראה כמו פלטה גדולה המשמשת לצורך ציפוי מבנה. הבניה באמצעות פאנל מבודד מאד פשוטה היות והפאנל מגיע מוכן ועליכם רק להחליט על סוג המילוי. לאחר מכן יש להציב את הפלטות, ואתם כבר מוכנים. ועל כן, קל להשתמש בפנלים אלו לבנייה של מבנים ניידים או מבנים נידחים, לסגירת מרפסות, לבניית פרגולות, או גם לבניית מבנים ביתיים או תעשייתיים. ישנם אלו שאפילו משתמשים בפנלים לגגות להם יש שיפוע, לצורך איטום הרמטי מפנים חדירת מים.

היתרון המרכזי של הפאנל המבודד

היות והטכנולוגיה והחדשנות הגיעו כיום אל כל עסק מותג ומגוון תחומים גם פאנל מבודד הוא בעל יתרון משמעותי שהופך אותו למבוקש במיוחד.
הפאנל המבודד מאפשר חוזק ועמידות, המאפשרים לו לבודד רעשים מבחוץ, וגם לבודד ולהעניק לחלל בו הוא מותקן טמפרטורה אידיאלית. בין אם אנחנו מדברים על החורף, ובין אם אנחנו מדברים על הקיץ. ובטח לבטח, בעונות המעבר.

 

 

פוסטים קשורים

בניית קונסטרוקציה

בניית קונסטרוקציה לכל חלל כל שיפוץ, בניית מבנה ושינויים משמעותיים ומהותיים גם במבנים קיימים מצריכים תהליך מאד מדויק מקצועי. תהליכים אלו מחוייבים בקבלת תכניות קונסטרוקציה איכותיות

פירוק ופינוי אסבסט

פירוק אסבסט – אתם צריכים את זה לא כולם באמת יודעים, אך אסבסט הוא מאד מסוכן. למרות שהוא נחשב עוד מההיסטוריה לחומר יוקרתי וחשוב, הוא עדיין

פאנל מבודד

פאנל מבודד – חשוב שתדעו הפאנל המבודד הוא בעל פונקציונליות רבה ומגוונת וקל לעבוד איתו. הוא משמש עבור בנייה של מבנים נייחים וניידים, סגירה של מרפסות

בונים ביניינים

כאן בונים ביניינים עם איכות חיים מתחילת שנות החמישים ועד להרגע, ענף הבניה עבר תהפוכות רבות. ביניהם, בנייני המגורים שהפכו להיות מגדלי מגורים ומשתנים בהתאם לכל

ליצירת קשר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי