בונים ביניינים

כאן בונים ביניינים עם איכות חיים

מתחילת שנות החמישים ועד להרגע, ענף הבניה עבר תהפוכות רבות. ביניהם, בנייני המגורים שהפכו להיות מגדלי מגורים ומשתנים בהתאם לכל תקופה גם ברמה הדיגיטלית והחדשנית.
כשאתם נכנסים לגור בבניין חדש, או בניין קיים אתם לא באמת חושבים על התהליך שהבניין עובר כדי להגיע לרגע הזה. בין אם אתם מהתחום ובין אם לא, חשוב לדעת מהם השלבים לבניית בניין מגורים.

בניה של בניינים – מהם השלבים?

השלב הראשון הוא השלב שבו היזם רוכש את הקרקע עליה הוא הולך לבנות את הבניין. את רכישת הקרקע יוכל לעשות אך ורק כאשר יבין מהי תכנית הבניה שהקרקע מאפשרת. ויראה כיצד הוא משיג את הכספים לרכישת הקרקע.
השלב השני והמורכב ביותר בתהליך שבו בונים ביניינים הוא למעשה קבלת היתר בניה. לאחר תכנן הבניין ברמה ההנדסית והאדריכלית, יש להגיש את התכנית אל וועדת התכנון והבניה המקומית. הוועדה עלולה גם לבקש מהיזם לבצע כמה שינויים לפני שהיתר הבניה יאושר.
השלב השלישי הוא שלב הבניה כמובן. שלב הבניה הוא שלב המתחיל בשלד החיצוני. היזם שוכר קבלן שאחראי לתפעול אתר הבנייה מרגע תחילת הפרויקט ועד לסופו. עמידה בלוח הזמנים, שכירת אנשי מקצוע במגוון התחומים וקבלני המשנה. ולפני הכל יש לוודא שאכן עומד הקבלן בתנאי הבטיחות, ובסטנדרטים על פי כל התקנים המחמירים ביותר.
השלב הרביעי הוא שלב גמר הבניין וכמובן עיצוב הפנים. זהו בעצם תת שלב בנושא של הבניה, כי לאחר שהשלד מוכן כל מי שעוסק בתחום ויודע איך בונים ביניינים יודע שיש לעשות עבודות טיח, ריצוף, חיפויי קרמיקה ודקורציה מדויקת על פי התכניות של האדריכלים. כמו גם, זה השלב שבו נכנסים לעבוד בפועל עבודות התשתית. לאחר ששלב זה מסתיים, אפשר להתחיל לאכלס את הדיירים שכל כך חיכו לרגע הזה.

בחירת אנשי המקצוע שיבצעו את הבניה

לא כולם יודעים איך בונים ביניינים גם אם הם מצהירים שהם עושים זאת. ולכן, התפקיד שלכם הוא לבדוק היטב אם אכן אנשי המקצוע שאתם שוכרים לעבודה מתאימים.
בדקו המלצות, חוות דעת, ביקורות וגם כמובן את ההסמכה הפורמלית של אנשי המקצוע. הבטיחות היא הדבר הכי חשוב כאן, ולכן חשוב לבחור ביזם אמין עם מוניטין איכותי. ובעל סטנדרט בניה גבוה במיוחד.

 

פוסטים קשורים

פירוק ופינוי אסבסט

פירוק אסבסט – אתם צריכים את זה לא כולם באמת יודעים, אך אסבסט הוא מאד מסוכן. למרות שהוא נחשב עוד מההיסטוריה לחומר יוקרתי וחשוב, הוא עדיין

בניית קונסטרוקציה

בניית קונסטרוקציה לכל חלל כל שיפוץ, בניית מבנה ושינויים משמעותיים ומהותיים גם במבנים קיימים מצריכים תהליך מאד מדויק מקצועי. תהליכים אלו מחוייבים בקבלת תכניות קונסטרוקציה איכותיות

בונים ביניינים

כאן בונים ביניינים עם איכות חיים מתחילת שנות החמישים ועד להרגע, ענף הבניה עבר תהפוכות רבות. ביניהם, בנייני המגורים שהפכו להיות מגדלי מגורים ומשתנים בהתאם לכל

פאנל מבודד

פאנל מבודד – חשוב שתדעו הפאנל המבודד הוא בעל פונקציונליות רבה ומגוונת וקל לעבוד איתו. הוא משמש עבור בנייה של מבנים נייחים וניידים, סגירה של מרפסות

ליצירת קשר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי